Kouvolan Hiihtoseura

Hiihtourheilua ympäri vuoden

Kouvolassa riittää latuja ja mäkiä, kiitos kaupungin sijainnin Salpausselän molemmin puolin. Kouvolan Hiihtoseura (KHS) perustettiin vuonna 1924, ja se on siitä lähtien edistänyt hiihdon, mäkihypyn, yhdistetyn ja alppihiihdon harrastusta pohjoisessa Kymenlaaksossa.

Talviurheilulajien harrastaminen ei rajoitu ainoastaan lumisiin talvikuukausiin, vaan toimintamme on ympärivuotista. Hiihtäjät sivakoivat rullasuksin pitkin kyliä ja kaupunkia ennen menneen talven säilöttyjen lumien mahdollistamaa lumille paluuta, ja mäkihyppääjät hyppäävät läpi kesän muovitetuista hyppyrimäistämme.

Seuramme koostuu kolmesta jaostosta: hiihto-, alppi- ja mäkihyppyjaostot.

Nuori tyttö ja valmentaja kesäharjoituksissa: rullahiihtoa Kouvolan Hiihtoseurassa

KHS on monessa mukana

Olemme Suomen hiihtoliiton sekä Kymenlaakson liikunnan jäsenseura, sekä mukana Kouvolan Urheiluakatemian toiminnassa. Nuoret hiihtolajien urheilijamme voivat hakea Urheiluakatemiaan ja harjoitella joustavasti myös koulupäivien aikana.

Teemme lisäksi yhteistyötä eri urheiluseurojen kanssa paikallisesti.

Kouvolan Hiihtoseuran nuoria urheilijoita kesäkuvassa

Jäsenasiat

Liittymis- ja jäsenmaksujen suuruus kaudella 2023–2024

Kouvolan Hiihtoseura ry:n liittymismaksun ja jäsenmaksujen suuruus päätetään vuosikokouksessa. Kuluvalle kaudelle on seuran jäsenmaksu aikuisille 30 € ja alle 16-vuotiaille 20 €.

Liittymismaksua ei peritä.

Seuran jäsenrekisterissä oleville jäsenille lähetetään kuluvan kauden jäsenmaksukaavake jäsenkirjeen yhteydessä helmikuun puolivälin tienoilla.

Seuran johtokunta kaudella 2023 - 24

Seuran puheenjohtaja