Maastohiihto

Maastohiihtoa Kouvolan Hiihtoseurassa

Kouvolassa on loistavat puitteet maastohiihdolle. Lumikauden pääsee aloittamaan jo hyvissä ajoin ennen joulua Anjalan ja Valkealan keinolumiladuilla. Valaistua ja kunnossa pidettävää latuverkostoa Kouvolan alueella on noin 180km.

Luonnonlumitilanne määrittelee hiihtokauden pituuden, mutta pääsääntöisesti Kouvolassa päästään hiihtämään vuosittain luonnonlumiladuilla useamman kuukauden ajan.

Kouvolan Hiihtoseuran nuori maastohiihtäjä hiihtää luisteluhiihtoa talvisessa maisemassa

Maastohiihtäjien kesäharjoittelu

Kesäisin Kouvolassa on loistavat mahdollisuudet harrastaa ja treenata maastohiihtoa rullahiihtäen hyvin kunnossa pidetyillä pyöräteillä. Pyörätiet kulkevat vaihtelevissa maastoissa ympäri Kouvolaa.

Lisäksi laaja pururataverkosto ja polut monipuolisissa maastoissa tarjoaa upeat harrastus- ja treenausmahdollisuudet kuntoliikkujalle, harrastajalle ja kilpaurheilijalle.

Ajankohtaisia juttuja ja tulevia tapahtumia Somessa

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
3 days ago

1 week ago

Kouvolan Hiihtoseuran 100-vuotisjuhla lauantaina 9.11.2024 klo 12:00 Kouvolan kaupungintalon juhlasalissa. Tervetuloa! ... See MoreSee Less

3 weeks ago

Kouvolan Hiihtoseuran Ampumahiihto-jaosto ja ESAH ry (Etelä-Suomen Ampumahiihto ry) järjestivät yhdessä Ampparikoulu -illan KHS mäkihyppääjille 27.8.24. Tyrrin ampumahiihtoradalla.
Tutustumisillassa pääsi kokeilemaan makuuammuntaa ampumahiihdossa käytettävillä aseilla sekä ECO-aseilla ammuntaa.
Ammunnat onnistui hienosti lajista innostuneilta hyppääjiltä ja heidän vanhemmiltaan. Mukana oli reilu parikymmentä osallistujaa.
KHS Hiihto @sjteamkhs

KHS Hiihto @sjteamkhsImage attachmentImage attachment+3Image attachment
4 weeks ago

Ampumajuoksun SM-kilpailut Oulussa 13.-15.9.
KHS:n Aino Koskela ja Hilma Hyyrynen jälleen upeasti mitaleille 🎯🎯🎯🎯🎯
www.oulunhiihtoseura.fi/ah-kilpailut-2024/tulokset/
... See MoreSee Less

Ampumajuoksun SM-kilpailut Oulussa 13.-15.9.
KHS:n Aino Koskela ja Hilma Hyyrynen jälleen upeasti mitaleille 🎯🎯🎯🎯🎯
https://www.oulunhiihtoseura.fi/ah-kilpailut-2024/tulokset/Image attachmentImage attachment
2 months ago

Rulla ampumahiihdon SM-viikonloppu Vuokatissa kisattu.
Koskela Aino lauantain pikamatkan 🥈 (0+3) ja Hyyrynen Hilma 🥉(4+3)
Sunnuntaina normaalimatkalla Ainolle myös hopeaa (0+3+3+3)
ja Hilmalle pronssia (2+3+2+1)

Onnea 🎯🎯🎯🎯🎯
Alla linkki tuloksiin 👇

www.helatulos.fi/Kisat24/AH_SM/index.htm
... See MoreSee Less

Rulla ampumahiihdon  SM-viikonloppu Vuokatissa kisattu.
Koskela Aino lauantain pikamatkan 🥈 (0+3) ja Hyyrynen Hilma 🥉(4+3)
Sunnuntaina normaalimatkalla Ainolle myös hopeaa (0+3+3+3)
ja Hilmalle pronssia (2+3+2+1)

Onnea 🎯🎯🎯🎯🎯
Alla linkki tuloksiin 👇

http://www.helatulos.fi/Kisat24/AH_SM/index.htmImage attachmentImage attachment+3Image attachment

1 CommentComment on Facebook

Hyvä likat!! 👏 Onnitellen!

2 months ago

🎯🎯🎯🎯🎯 ... See MoreSee Less