Maastohiihto

Maastohiihtoa Kouvolan Hiihtoseurassa

Kouvolassa on loistavat puitteet maastohiihdolle. Lumikauden pääsee aloittamaan jo hyvissä ajoin ennen joulua Anjalan ja Valkealan keinolumiladuilla. Valaistua ja kunnossa pidettävää latuverkostoa Kouvolan alueella on noin 180km.

Luonnonlumitilanne määrittelee hiihtokauden pituuden, mutta pääsääntöisesti Kouvolassa päästään hiihtämään vuosittain luonnonlumiladuilla useamman kuukauden ajan.

Kouvolan Hiihtoseuran nuori maastohiihtäjä hiihtää luisteluhiihtoa talvisessa maisemassa

Maastohiihtäjien kesäharjoittelu

Kesäisin Kouvolassa on loistavat mahdollisuudet harrastaa ja treenata maastohiihtoa rullahiihtäen hyvin kunnossa pidetyillä pyöräteillä. Pyörätiet kulkevat vaihtelevissa maastoissa ympäri Kouvolaa.

Lisäksi laaja pururataverkosto ja polut monipuolisissa maastoissa tarjoaa upeat harrastus- ja treenausmahdollisuudet kuntoliikkujalle, harrastajalle ja kilpaurheilijalle.

Ajankohtaisia juttuja ja tulevia tapahtumia Somessa

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
1 week ago

Kauden päättäjäiset, tervetuloa! ... See MoreSee Less

Kauden päättäjäiset, tervetuloa!
2 weeks ago

Tervehdys !

Etelä-Suomen Ampumahiihto ry. järjestää Ampumahiihto Koulu tapahtumia Kouvolan Utissa Tyrrin Ampumaradalla 23.4 ja 30.4.2024 klo. 18.00-20.00.

Tapahtuma on suunnattu lähinnä Valkealan Kajon ja Kouvolan Hiihtoseuran nuorille maastohiihtäjille.

Tapahtumassa kerrotaan Ampumahiihdosta lajina, esitellään Ampumahiihto Kivääri ja opetellaan ampumaan turvallisesti aseella.

Tapahtumaan ovat tervetulleita kaikki lajista kiinnostuneet ikään katsomatta. Suositeltu alaikäraja on 10 v.

Tapahtuman osallistumismaksu on 10 e / osallistuja, joka maksetaan E-SAH:n tilille. Tilinumero ilmoitetaan tilaisuuteen osallistujille.

Ilmoittautuminen tapahtumiin 20.4 klo. 18.00 mennessä osoitteeseen

jukka.o.patari@gmail.com

lisätietoja Jukka Pätäri (0405940229)

Tervehdys !

Ilmoittautuminen tapahtumiin 20.4 klo. 18.00 mennessä osoitteeseen

jukka.o.patari@gmail.com

lisätietoja Jukka Pätäri (0405940229)
3 weeks ago

Kontiolahdelta mitaliuutisia 🥇🥉
Ampumahiihdon SM-kisojen yhteislähtökisan N16-sarjan ykkönen tänään Hilma Hyyrynen. Aino Koskelalle pronssia. Onnea 👍👍

Kontiolahdelta mitaliuutisia 🥇🥉
Ampumahiihdon SM-kisojen yhteislähtökisan N16-sarjan  ykkönen tänään Hilma Hyyrynen. Aino Koskelalle pronssia.  Onnea 👍👍
 https://kontiolahtibiathlon.com/kontiolahden-urheilijat/tapahtumat/ampumahiihto-ja-hiihtoImage attachmentImage attachment

1 CommentComment on Facebook

Hyvä Hyvä,Mahtava Suoritus.

2 months ago

Seuranmestaruudet ratkottiin eilen Palomäen laduilla.
Linkin tuloksiin löydät seuran www-sivujen etusivulta 🤩
kouvolanhiihtoseura.fi/
... See MoreSee Less

Seuranmestaruudet ratkottiin eilen Palomäen laduilla.
Linkin tuloksiin löydät seuran www-sivujen etusivulta 🤩
2 months ago

Sunnuntaina KHS:n ampumahiihtäjät Laura Punkkinen ja Aino Koskela kisasivat Orimattilassa.

Alla linkki kisasivuille:
www.orimattilanjymy.fi/hiihto-ampumahiihto/kilpailut-ja-tapahtumat/kansalliset-ah/kilpailukutsu/

Alla linkki kisasivuille:
2 months ago

Kaikille avoimet seuranmestaruushiihdot ma 19.2.2024 hyppyrimäellä. Startit klo 18:00 alkaen. Numerolappujen jako klo 17 alkaen. Sarjoja kaikille. Matkat 1. sarjahiihtojen tapaan. Hiihtotapa vapaa.

Ilmoittautumiset la 17.2. klo 21:00 mennessä os. hiihto@kouvolanhiihtoseura.fi

Tervetuloa!