Maastohiihto

Maastohiihtoa Kouvolan Hiihtoseurassa

Kouvolassa on loistavat puitteet maastohiihdolle. Lumikauden pääsee aloittamaan jo hyvissä ajoin ennen joulua Anjalan ja Valkealan keinolumiladuilla. Valaistua ja kunnossa pidettävää latuverkostoa Kouvolan alueella on noin 180km.

Luonnonlumitilanne määrittelee hiihtokauden pituuden, mutta pääsääntöisesti Kouvolassa päästään hiihtämään vuosittain luonnonlumiladuilla useamman kuukauden ajan.

Kouvolan Hiihtoseuran nuori maastohiihtäjä hiihtää luisteluhiihtoa talvisessa maisemassa

Maastohiihtäjien kesäharjoittelu

Kesäisin Kouvolassa on loistavat mahdollisuudet harrastaa ja treenata maastohiihtoa rullahiihtäen hyvin kunnossa pidetyillä pyöräteillä. Pyörätiet kulkevat vaihtelevissa maastoissa ympäri Kouvolaa.

Lisäksi laaja pururataverkosto ja polut monipuolisissa maastoissa tarjoaa upeat harrastus- ja treenausmahdollisuudet kuntoliikkujalle, harrastajalle ja kilpaurheilijalle.

Ajankohtaisia juttuja ja tulevia tapahtumia Somessa

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
1 month ago

Seuranmestaruudet ratkottiin eilen Palomäen laduilla.
Linkin tuloksiin löydät seuran www-sivujen etusivulta 🤩
kouvolanhiihtoseura.fi/
... See MoreSee Less

Seuranmestaruudet ratkottiin eilen Palomäen laduilla.
Linkin tuloksiin löydät seuran www-sivujen etusivulta 🤩
1 month ago

Sunnuntaina KHS:n ampumahiihtäjät Laura Punkkinen ja Aino Koskela kisasivat Orimattilassa.

Alla linkki kisasivuille:
www.orimattilanjymy.fi/hiihto-ampumahiihto/kilpailut-ja-tapahtumat/kansalliset-ah/kilpailukutsu/

Alla linkki kisasivuille:
1 month ago

Kaikille avoimet seuranmestaruushiihdot ma 19.2.2024 hyppyrimäellä. Startit klo 18:00 alkaen. Numerolappujen jako klo 17 alkaen. Sarjoja kaikille. Matkat 1. sarjahiihtojen tapaan. Hiihtotapa vapaa.

Ilmoittautumiset la 17.2. klo 21:00 mennessä os. hiihto@kouvolanhiihtoseura.fi

Tervetuloa!

Ilmoittautumiset la 17.2. klo 21:00 mennessä os. hiihto@kouvolanhiihtoseura.fi

Tervetuloa!
1 month ago

Kymin Koskenpojat järjesti la 10.2.2024 kansalliset ampumahiihdot pikakisana. Mukana KHS:n ampumahiihtäjiä:

• N13 Elma Gren 4.
• ⁠N17 Hilma Hyyrynen 1. ja Aino Koskela 2.
• ⁠N19 Laura Punkkinen 2.
• ⁠M60 Mikko Innanen 4.

Linkki tuloksiin: www.lavinmaki.fi/kykp/kisat/livepikakisa.html

@kyminkoskenpojat

• N13 Elma Gren 4.
• ⁠N17 Hilma Hyyrynen 1. ja Aino Koskela 2.
• ⁠N19 Laura Punkkinen 2.
• ⁠M60 Mikko Innanen 4.

Linkki tuloksiin: https://www.lavinmaki.fi/kykp/kisat/livepikakisa.html

@kyminkoskenpojatImage attachmentImage attachment+6Image attachment
2 months ago

Eilisten sarjahiihtojen tulokset löytyvät seuramme verkkosivuilta osoitteesta www.kouvolanhiihtoseura.fi

@sjteamkhs
@sarivaaranen

@sjteamkhs
@sarivaaranen
2 months ago

KHS:n Hilma Hyyrynen, Aino Koskela, Elma Gren ja Laura Punkkinen kisasivat nuorten ampumahiihdon SM-kilpailuissa tänä viikonloppuna. Aino ja Hilma upeasti SM-mitaleille molempina päivinä. Eilen normaalimatka, tänään pikakilpailu 🎯🎯🎯🎯🎯

Ahveniston Ampumahiihtäjien järjestämät kilpailut kisattiin Hollolan Hälvälässä.

Alla linkki tuloksiin:
www.aah-hml.fi/tapahtumat/nuorten-sm-kilpailut-ja-kansalli/tulokset/
... See MoreSee Less

Ahveniston Ampumahiihtäjien järjestämät kilpailut kisattiin  Hollolan Hälvälässä.

Alla linkki tuloksiin:
https://www.aah-hml.fi/tapahtumat/nuorten-sm-kilpailut-ja-kansalli/tulokset/Image attachmentImage attachment+3Image attachment
Lataa lisää

Valmentajat ja yhteystiedot